همدان، عضو جدید زیست بوم صنایع خلاق شد

به گزارش بانیما، با حمایت ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی، مرکز رشد واحد های فناوری لالجین (استان همدان) برای پذیرش شرکت های خلاق اعلام فراخوان کرد.

همدان، عضو جدید زیست بوم صنایع خلاق شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، زیست بوم صنایع خلاق و فرهنگی هر روز یک استان یا منطقه ای جدید از کشور را در بر می گیرد. مرکز رشد واحد های فناوری لالجین در استان همدان از جمله یکی از جدید ترین مراکزی است که به تازگی برای پذیرش شرکت های خلاق، استارتاپ ها و شرکت های فناور فعال در حوزه صنایع فرهنگی و خلاق اعلام فراخوان نموده است.

رشته های مورد پذیرش

صنایع دستی به ویژه سفال و سرامیک و صنایع مرتبط، گردشگری و میراث فرهنگی، کسب و کار دیجیتال و فضای مجازی، هنر های تجسمی و هنر های نمایشی، بازی، اسباب بازی و سرگرمی، طراحی و معماری و شرکت های پشتیان فناور در حوزه های فوق از جمله رشته های کاری هستند که در آن ها شرکت های خلاق جدید مورد پذیرش قرار می گیرند.

فضای استقرار دفتری و کارگاهی، خدمات اطلاع رسانی، اینترنت، مراکز اطلاع رسانی، استفاده از برند پارک علم و فناوری، خدمات توسعه بازار و بازاریابی، تسهیلات حضور در نمایشگاه، برگزاری تور فناوری،. از جمله بعضی حمایت های هستند که در این فضای نوآوری به شرکت های خلاق و فناور عرضه می گردد.

علاقه مندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با مرکز رشد لالجین پارک علم و فناوری همدان تماس بگیرند.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7741

به "همدان، عضو جدید زیست بوم صنایع خلاق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدان، عضو جدید زیست بوم صنایع خلاق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید