هواوی میت 30 پورشه دیزاین معرفی گردید

به گزارش بانیما، دقایقی قبل هواوی از خانواده پرچم داران میت 30، با شعار Rethink رونمایی کرد که نشان از بازنگری این شرکت در نوآوری های موجود در محصولاتش داشت. از سال 2015 تاکنون، هواوی در همکاری با برند پورشه دیزاین از گوشی های پریمیوم سری میت با پسوند RS Porsche Design رونمایی می نماید و سال جاری نیز شاهد معرفی پورشه دیزاین هواوی میت 30 آر اس بودیم که با مشخصات سخت افزاری قدرتمند و ظاهری آشنا پا به میدان گذاشت.

هواوی میت 30 پورشه دیزاین معرفی گردید

در هنگام معرفی هواوی میت 30 پورشه دیزاین، علاوه بر مدیر عامل بخش موبایل هواوی، آقای جان بکر که ریاست پورشه دیزاین را بر عهده دارد نیز روی صحنه حاضر شد. بکر در معرفی این دستگاه گفت که در قاب پشتی میت 30 پورشه دیزاین از چرم بافت دار که به صورت دستی برای این گوشی آماده شده است استفاده نموده ایم که دوام آن نسبت به نسل قبل بهتر شده است. سپس ریچارد یو، مدیر بخش موبایل هواوی به معرفی سایر مشخصات این دستگاه پرداخت و گفت که پورشه دیزاین یادآور سرعت خودروهای اسپورت است و به همین دلیل ما نیز سرعت عملکرد و شارژ دستگاه را به بالاترین سطح رسانده ایم.

این محصول در دو رنگ مشکی و قرمز عرضه می گردد و علاوه بر بدنه چرمی، یک قاب چرمی نیز دارد که بندی با قابلیت تغییر سایر به آن متصل است. این بند می تواند علاوه بر یاری به نگه داشتن گوشی در هنگام کار با آن، به عنوان پایه نگه دارنده برای قرار دادن آن روی سطوحی مانند میز هم مناسب باشد. در نوار مشکی میانه قاب پشتی علاوه بر لوگو پورشه دیزاین که در مرکز قرار گرفته است، در بخش بالایی شاهد ساختار مستطیلی دوربین هستیم که از لنزهای 40 مگاپیکسلی عریض با دیافراگم f/1.6 و سنسور 1/1.7 اینچی بزرگ، 40 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/1.8 و سنسور بزرگ 1/1.54 اینچی، سنسور 8مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/2.4 و بزرگنمایی 3 برابر و ماژول مدت پرواز (ToF) تشکیل شده است. رابط کاربری این محصول نیز متناسب با طراحی خاص قاب پشتی طراحی شده است.

مانند میت 30 پرو، در پنل جلویی میت 30 پورشه دیزاین نیز شاهد حضور نمایشگری با لبه های خمیده با زاویه 88 درجه خواهیم بود که هواوی آن را Horizon Display می نامد. این نمایشگر در ابعاد 6.53 اینچ فراوری شده و رزولوشن 2400 × 1176 پیکسل را ارائه می نماید. در بالای صفحه نمایش بریدگی نسبتا بزرگی وجود دارد که میزبان سیستم تشخیص چهره و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. این دوربین توانایی ثبت ویدیوهایی با کیفیت 2160p را دارد.

کمپانی چینی به دلیل تعهدش به سرعت و قدرت محصولات تحت برند پورشه دیزاین، از رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی برای این محصول استفاده نموده است که در میان پرچم داران امروزی کم سابقه است. میت 30 پورشه دیزاین از نسخه 5G چیپ کایزین 990 قدرت می گیرد که با معماری 7 نانومتری EUV فراوری شده است. این چیپست هشته هسته ای به دو هسته پردازشی قدرتمند Cortex-A76 با فرکانس 2.86 گیگاهرتز، دو هسته دیگر از نوع Cortex-A76 با 2.36 گیگاهرتز، به همراه چهار هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس 1.95 گیگاهرتز مجهز است.

وظیفه تامین انرژی این سخت افزار قدرتمند بر عهده یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که در حالت اتصال به برق از شارژ سریع 40 واتی و در حالت بی سیم از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می نماید. چینی ها قیمت سرسام آور 2095 یورویی را برای این محصول انتخاب نموده اند.

منبع: GSM Arena

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5028

به "هواوی میت 30 پورشه دیزاین معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی میت 30 پورشه دیزاین معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید