پرسپولیس در نیمه دوم بهتر شد، قائدی آینده بزرگی در پیش دارد

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، الکساندر نوری درباره ارزیابی اش از ملاقات استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت: بازی جذابی را شاهد بودیم. هر دو تیم می خواستند برنده شوند و به فینال برسند. در نیمه اول شاهد بودیم استقلال کمی برتر بود و پرسپولیس خیلی تدافعی ظاهر می شد. پرسپولیس توپ های زیادی از دست داد. مهدی قائدی گل زیبایی برای استقلال به ثمر رساند.

پرسپولیس در نیمه دوم بهتر شد، قائدی آینده بزرگی در پیش دارد

وی اضافه نمود: در نیمه دوم تغییراتی شکل گرفت و پرسپولیس برتر شد. علی علیپور در هر دو گل نقش داشت. او گل اول را به زیبایی ساخت. بشار رسن گل بسیار زیبایی به ثمر رساند. پرسپولیس بعد از گل فزونی عقب کشید و گل تساوی حاصل همین عقب کشیدن بود.

سرمربی سابق تیم هرتابرلین آلمان ادامه داد: در وقت های اضافه بازی متعادلی بود و هر دو تیم می توانستند برنده باشند. هر دو تیم جنگنده ظاهر شدند و کارتهای زیادی در داخل و خارج از زمین نشان داده شد.

نوری درباره عملکرد مهدی قائدی مهاجم استقلال توضیح داد: قائدی بسیار بازیکن با استعدادی است و روی توپ مسلط است. او با توپ خوب مانور می دهد. قائدی کیفیت خود را در یک سوم منطقه حریف به خوبی نشان می دهد. این بازیکن دریبل فوق العاده ای زد و ضربه اش گل شد. او آینده بزرگی در پیش دارد اگر بتواند از نظر بدنی خودش را قوی تر و به استانداردهای جسمانی نزدیکتر کند.

وی در مورد ارزیابی اش از عملکرد فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گفت: چنین مسابقه ای سنگین است. در این مسابقه ریسک کمتری رخ می دهد. هر دو تیم از دقیقه نخست دنبال پیروزی بود. برای استقلال ضد حملات هم مهم بود. آنها توپ را به پرسپولیس می دادند تا سریع از دفاع به حمله بیایند. پرسپولیس زیاد توپ را از دست می داد و در برخی مناطق توپ را زیاد نگه می داشت که خطرناک بود. این باعث می شد فضا در اختیار استقلال قرار بگیرد. هر دو تیم شایسته ظاهر شدند و استحقاق پیروزی داشتند.

نوری که با برنامه شب های فوتبالی صحبت می کرد، درباره تاثیر عدم حضور تماشاگران در استادیوم اظهار کرد: جای طرفداران خیلی خالی بود. فوتبال بدون تماشاگر جذابیت کمتری دارد. همه ما برای تماشاگران بازی می کنیم. انرژی تماشاگران به بازیکنان انگیزه می دهند. من با تیم وردربرمن جلوی 90 هزار تماشاگر حضور داشته ام؛ در دورتمند با آن اتمسفر که خیلی خاص بود. تماشاگر واقعا یک جادویی است که باعث می گردد بازیکن از توان خودش فراتر برود. حیف است و جای تماشاگران خالی است.

وی در پاسخ به این سئوال که نقاط ضعف و قوت استقلال و پرسپولیس در دربی چه بود؟ گفت: علیپور در خط حمله پرسپولیس بازیکن ارزشمندی است و در هر دو گل نقش داشت. در سمت دیگر مهدی قائدی با حرکات تکنیکی خودش توانست تفاوت ها را نشان بدهد. فکر می کنم در هر دو تیم تمام بازیکنان نهایت کوشش خود را انجام دادند. مطمئن باشید این بازیکنان با بدن درد از زمین خارج شدند!

سرمربی ایرانی سابق تیم وردربرمن آلمان گفت: برای اولین بار نبود که یک بازی آسیایی را تماشا می کردم. بازی های لیگ را هم تماشا نموده بودم از جمله دربی در لیگ که با نتیجه تساوی 2 - 2 تمام شد. در فضای مجازی هم بازی ها را دانلود و دنبال می کنم.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11597

به "پرسپولیس در نیمه دوم بهتر شد، قائدی آینده بزرگی در پیش دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در نیمه دوم بهتر شد، قائدی آینده بزرگی در پیش دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید