پروازهای مستقیم تهران لندن ایران ایر

به گزارش بانیما، پروازهای مستقیم تهران لندن هواپیمایی ایران ایر برقرار است

در حال حاضر پروازهای ایران انگلیس در قالب راستا تهران - لندن - تهران برقرار است. پروازهای تهران - لندن - تهران همه روزه توسط ایرلاین های امارات، قطر ایرویز، بریتیش ایرویز، کی ال ام، ایر فرانس، لوفتهانزا و چندین شرکت هواپیمایی دیگر به صورت غیر مستقیم انجام می گردد. اما پروازهای مستقیم تهران لندن توسط هواپیمایی ایران ایر و در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه در حال اجرا است.

پروازهای مستقیم تهران لندن ایران ایر

در حال حاضر پروازهای هواپیمایی ایران ایر در راستا تهران لندن ارزانترین و محبوب ترین پرواز در این راستا است و به همین دلیل بیشتر مسافران ایرانی تمایل به خرید بلیط هواپیمایی ایران ایر در راستا تهران لندن دارند.

بر این اساس پروازهای تهران لندن ایران ایر در راستا رفت به شماره پروازی IR711 روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه رأس ساعت 07:10 از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) حرکت نموده و رأس ساعت 10:00 همان روز در فرودگاه هیترو لندن (LHR) به زمین خواهد نشست.

همچنین پروازهای برگشت هواپیمایی ایران ایر در راستا میلان تهران به شماره پروازی IR710 روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و پنج شنبه رأس ساعت 12:00 از فرودگاه هیترو لندن (LHR)حرکت نموده و رأس ساعت 21:30 همان روز در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران (IKA) به زمین خواهد نشست.

دیگر پروازی که توسط هواپیمایی ایران ایر در راستا ایران انگلیس انجام می گردد، پرواز تهران - منچستر می باشد. این پرواز به صورت هفتگی و در و در روزهای شنبه در حال اجرا است.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: فلای تودی
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11489

به "پروازهای مستقیم تهران لندن ایران ایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروازهای مستقیم تهران لندن ایران ایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید