پیش بینی قیمت دلار امروز 11 بهمن 99

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز هفته ای که گذشت فرایند بازار صعودی بود و دلار توانست با رشد 250 تومانی به بهای 23 هزار و 950 تومان برسد. اما امروز برای قیمت دلار چه پیش بینی هایی می شود؟

پیش بینی قیمت دلار امروز 11 بهمن 99

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: برخی از معامله گران باور داشتند، اصلاح انتظارات سیاسی یکی از عواملی بود که موجب شد قیمت دلار در هفته گذشته سیر صعودی به خود بگیرد. به عنوان مثال، روز پنج شنبه، برخی از فعالان عنوان می کردند که بازار، صحبت های وزیر امور خارجه جدید آمریکا را جدی گرفت.

برداشت معامله گران از صحبت های این مقام مسوول آمریکایی این بود که ایالات متحده برای برگشت به برجام برای ایران پیش شرط گذاشته شده است. بلینکن در صحبت های خود عنوان کرده بود که اگر ایران به تعهدات خود ذیل برجام بازشود، آمریکا نیز همان کار را می کند. استنباط بازار این بود که آمریکا به راحتی حاضر به بازگشت به برجام نیست و این مساله سمت و سوی انتظارات را تحت تاثیر قرار داد.

در معاملات پشت خطی قیمت به بالای مرز 24 هزار تومانی رفت، مساله ای که ممکن است موجب شود، اسکناس آمریکایی در ابتدای هفته کار خود را در کانال بالاتری آغاز کند. مساله دیگر که بازار به آن توجه کرد، خواست آمریکا مبنی بر مذاکرات دیگر با ایران بود؛ بلینکن اعلام کرد، از برجام به عنوان بستری برای مذاکرات آینده جهت توافق گسترده تر که دیگر نگرانی های ما و متحدانمان را شامل شود، استفاده می کنیم. این در حالی است که ایران بارها عنوان کرده است که تمایل به صحبت در مورد مسائل دیگر را ندارد.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا خبرنگاران بخوانید.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14135

به "پیش بینی قیمت دلار امروز 11 بهمن 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی قیمت دلار امروز 11 بهمن 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید