پیام حسینی به باشگاه استقلال: خداحافظ

به گزارش بانیما، حسین حسینی را به احتمال فراوان پس از نیم فصل لیگ هجدهم در استقلال نخواهیم دید. حسینی برای رفتن از استقلال جدی گردیده است.

پیام حسینی به باشگاه استقلال: خداحافظ

به گزارش خبرنگاران ،سید حسین حسینی برای اینکه شانس هایش برای تداوم در تیم ملی را از دست ندهد می خواهد در نیم فصل استقلال را ترک کند. اینکه مقصد او کجا است هنوز معین نگردیده اما برخی از تراکتورسازی و حتی سپاهان به عنوان تیم هایی یاد می نمایند که تمایل به جذب دروازه بان نیمکت نشین استقلال دارند. باشگاه استقلال اما در روبروه با این دروازه بان موضع تندی اتخاذ نموده و به این دروازه بان گفته که از حاشیه سازی دست بردارد. حسینی اما این اظهارات را حاشیه سازی نمی داند وبر این باور است که باید استقلال را در نیم فصل ترک کند.

برخلاف آنچه انتطار می رفت دربازی عقب افتاده مقابل نفت مسجد سلیمان هم به سید حسین حسینی بازی نرسید تا دروازه بان دوم استقلال که ملی پوش هم هست صراحتا به جدایی اش از استقلال اشاره کند. حسینی که توقع داشت در فصل جاری بیشتر مورد توجه قرار بگیرد نه در بازی هایی که تیمش در لیگ انجام داده(8بازی) نه در جام حذفی(یک بازی) و نه در لیگ قهرمانان آسیا(2بازی مقابل السد) حتی یک دقیقه هم شانس حضور در چارچوب دروازه استقلال را پیدا نکرد. حسینی پیش از فصل البته از نگاه شفر نفر اول پست دروازه بانی تیمش محسوب می شد و سرمربی آلمانی قصد داشت او را به عنوان مرد اول در ترکیب استقلال بازی دهد اما مصدومیت ناگهانی باعث شد سرمربی استقلال دست بگذارد روی سید مهدی رحمتی و این دروازه بان را به عنوان مرد اول تیمش برگزیند. رحمتی هم از فرصت هایی که نصیبش شد استفاده نموده و با عملکردی نسبتا خوب توانست اعتماد دوباره سرمربی تمیش را به دست آورد.

در عین حال رحمتی در این ایام واکنش های نا مناسبی هم داشت و گاها گل های بدی هم دریافت کرد اما به طور کلی برآینده کاری او در استقلال طوری نبود که شفر را مجاب به نیمکت نشینی اش کند. در این میان حسینی هم با رفتارهای نسنجیده و اعتراض های پی در پی شفر را بیش از پیش ترغیب کرد تا از رحمتی استفاده کند. شاید اگر حسینی در بازی با پارس جم و حتی بازی برگشت مقابل السد در تهران حاضر به انجام تمرین در کنار سید مهدی رحمتی می شد شفر هم تصمیم دیگری اتخاذ می کرد و لااقل دقایقی به این دروازه بان بازی می داد یا حتی جام حذفی را به حسینی می سپارد اما این مسائل هم مزید بر علت شد تا سرمربی استقلال روی حرف خودش بایستد و به حسینی بازی ندهد. وضعیتی که امروز صدای حسینی را بیش از همه روزها درآورده به گونه ای که دروازه بان استقلال صراحتا از جدایی حرف زده و خداحافظی قطعی اش از این باشگاه را اعلام نموده است. حسینی بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان بدون ملاحظه کاری گفته که از نیمکت نشینی خسته گردیده و نیم فصل به طور قطع این تیم را ترک می نماید. حالا مقصد او کجا است و به چه تیمی ملحق خواهد شد هنوز معین نیست اما گفته می گردد که او مذاکراتی را در خفا با تراکتورسازی و حتی سپاهان انجام داده و بعید نیست سر از یکی از این دو تیم درآورد.

البته دیگر تیم ها هم با مشکل دروازه بانی روبرو اند بدون شک از جذب سید حسین حسینی استقبال خواهند کرد و این دروازه بان را به خدمت خواهند گرفت. حسینی از وضعیت سنی مناسبی برخوردار است و کارلوس کی روش هم اعتقاد ویژه ای به این دروازه بان دارد. حتی نزدیکان به تیم ملی مدعی گردیده اند که کارلوس کی روش به حسینی پیشنهاد داده که خودش را از این وضعیت خلاص کند و به تیمی برود که در آن جا شانس بازی داشته باشد. کی روش از حسینی خواسته خودش را در فرم بازی حفظ کند تا ناچار به حذف او از لیست مسافران جام ملت های آسیا نگردد. درواقع آن چه امروز حسینی را برای رفتن از استقلال بیش از همیشه ترغیب می نماید احتمال حذف از تیم ملی و صحبت هایی است که مستقیم و غیر مستقیم کارلوس کی روش با او داشته است.

10-1

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 786

به "پیام حسینی به باشگاه استقلال: خداحافظ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام حسینی به باشگاه استقلال: خداحافظ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید