چاپ کتاب تبلیغاتی یک نامزد ریاست جمهوری

به گزارش بانیما، خبرنگاران: در حالی که مدت زمان دو ماه تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و بیش از یک ماه تا آغاز تبلیغات انتخاباتی باقی مانده است، یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات اقدام به انتشار کتابچه تبلیغاتی خود کرد.

چاپ کتاب تبلیغاتی یک نامزد ریاست جمهوری

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، روزنامه ابتکار در اخبار ویژه امروز دوشنبه خود نوشت:

جلیلی: اگر بیایم، مستقل می آیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی شنبه شب در جمع حامیان و اعضای ستاد مردمی خود تاکید کرد در صورت حضورش در انتخابات کاندیدای هیچ حزب، گروه و جبهه ای نخواهد بود و به صورت مستقل در انتخابات حضور پیدا می کند.به گزارش مهر، سعید جلیلی در این دیدار با اشاره به انتخابات پیش رو در توصیه ای به مسئولان ستاد و حامیان خود گفت: به هیچ وجه در رقابت انتخاباتی رقبای خود را تخریب نکرده و در هر شرایطی رعایت اخلاق را مدنظر داشته باشید.

جلیلی همچنین در جمع حامیان خود گفت که حضورش بستگی به شرایط و اقتضائات جامعه دارد.دبیر شورای عالی امنیت ملی در جمع حامیان خود همچنین اظهار کرد: در صورت حضورم در انتخابات کاندیدای هیچ حزب، گروه و جبهه ای نخواهم بود و به صورت مسقل حاضر خواهم شد.همچنین یک منبع اگاه نزدیک به جلیلی با اشاره جدی شدن حضور وی در انتخابات گفت: وی در حال تدوین برنامه هایش برای انتخابات و دولت یازدهم است.

چاپ کتاب تبلیغاتی یک نامزد ریاست جمهوری

زندگی نیوز نوشت:در حالی که مدت زمان دو ماه تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و بیش از یک ماه تا آغاز تبلیغات انتخاباتی باقی مانده است، یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات اقدام به انتشار کتابچه تبلیغاتی خود کرد.در این کتابچه که عکس این کاندیدای احتمالی بر روی آن نقش بسته است، زندگینامه و شعارهای این نامزد انتخاباتی به چشم می خورد.

همچنین بخش اعظم این کتابچه تبلیغاتی که در بیش از 40 صفحه منتشر شده است، مربوط به سرفصل برنامه های این نامزد انتخاباتی در حوزه های مختلف است. نکته جالب توجه آن است که این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در کتابچه تبلیغاتی مزبور از قانون مداری به عنوان یکی از شعارهای اصلی خود یادکرده است؛با این حال وی در اقدامی زودهنگام و خلاف قانون کتاب شعارها و برنامه های تبلیغاتی خود را رونمایی و منتشر کرده است.

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می شود.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7517

به "چاپ کتاب تبلیغاتی یک نامزد ریاست جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ کتاب تبلیغاتی یک نامزد ریاست جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید