کالدرون جدیدترین قربانی تحریم های بانکی علیه ایران؟

به گزارش بانیما، رسانه ها در ایران از احتمال زیاد بازگشت او به این تیم برای برعهده دریافت راهنمایی سرخپوشان خبر می دهند. این مربی در زمان حضور در ایران توانسته است ارتباط خوبی با طرفداران داشته باشد و این طرفداران در صفحه احتماعی مربی خواهان بازگشت و ادامه کار در این تیم شدند.

کالدرون جدیدترین قربانی تحریم های بانکی علیه ایران؟

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در آستانه تصمیم برای آینده کاری خود است. به نظر می رسد او تازه ترین قربانی فوتبال ایران در نتیجه تحریم های آمریکا باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت Perfil آرژانتین، گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی پرسپولیس 6 ماه پیش به عنوان سرمربی جدید این تیم راهنمایی سرخ پوشان را بر عهده گرفت و اکنون تیم او در صدر جدول لیگ برتر ایران قرار گرفته است و پیروزی های پیاپی تیم او در هفته های اخیر باعث شده تا تیم او در شرایط خوبی قرار داشته باشد. با این حال او به خاطر عدم رفتار احترام آمیز از سوی مدیریت باشگاه فعلا تصمیم به رفتن به کشورش گرفته است.

رسانه ها در ایران از احتمال زیاد بازگشت او به این تیم برای برعهده دریافت راهنمایی سرخپوشان خبر می دهند. این مربی در زمان حضور در ایران توانسته است ارتباط خوبی با طرفداران داشته باشد و این طرفداران در صفحه احتماعی مربی خواهان بازگشت و ادامه کار در این تیم شدند.

هر چند قدمت فوتبال در ایران خیلی زیاد نیست ولی طرفداران فوتبالی زیادی در این کشور وجود دارند. در حال حاضر در تحریم های ایالات متحده علیه ایران و ضعف در انتقال های اقتصادی سبب شده کار کردن برای مربی های خارجی در فوتبال ایران بسیار سخت گردد و همین امر باعث رفتن مربیانی چون مارک ویلموتس و آندره آ استراماچونی از فوتبال ایران شده است.

در روزهای آینده معین خواهد شد تحریم های ایالات متحده علیه ایران و اوضاع پیچیده باشگاه باعث خواهد شد کالدرون آروزی کار کردن خود را در این تیم ادامه دهد یا رفتن او از این تیم نیز به فهرست اتفاق هایی که تحت تاثیر تحریم های ایران است، اضافه گردد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: عصر ایران
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7038

به "کالدرون جدیدترین قربانی تحریم های بانکی علیه ایران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون جدیدترین قربانی تحریم های بانکی علیه ایران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید