کاهش وابستگی به شرکت های خارجی به وسیله تجاری سازی طرح سامانه های انتقال نوری

به گزارش بانیما، محققان ایرانی پیروز به تجاری سازی طرح سامانه های انتقال نوری شدند که از این طریق وابستگی به شرکت های خارجی کاهش یافت.

کاهش وابستگی به شرکت های خارجی به وسیله تجاری سازی طرح سامانه های انتقال نوری

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، محققان ایرانی در یک شرکت دانش بنیان پیروز به تجاری سازی سامانه های انتقال نوری SDH شدند.

این سامانه ها در رده های مختلف و برای کاربردهای متنوعی طراحی شده و در این سامانه ها قابلیت پشتیبانی از سرویس های TDM مبتنی بر واسط های جدید ارائه می گردد.

محققان ایرانی با ارائه نرم افزارهای مدیریت سامانه و مدیریت شبکه، این امکان را برای کاربران فراهم نموده اند تا بتوانند عملیات مورد احتیاج برای راهبردی و بهره برداری و پایش مؤثر شبکه را به خوبی و باداشتن قابلیت های متنوع و آسان انجام دهند.

این محصولات مبتنی بر استانداردهای بین المللی طراحی و فراوری می شوند و دارای کیفیت بالا در طراحی، دقت عملکرد بالا و قابلیت در طراحی، دقت عملکرد بالا و قابلیت اطمینان بالایی است.

کیفیت بالای عملکرد محصولات ارائه شده این شرکت به همراه پشتیبانی و خدمات پس از فروش موثر و کارآمد سبب شده است که عوامل مخابراتی کشور به بهره برداری از محصولات ایرانی علاقه مند شده و از این محصولات در شبکه های مخابراتی خود بهره مند شوند. به این ترتیب علاوه بر کاهش وابستگی به شرکت های خارجی، کیفیت ارائه خدمت افزایش یافته و هزینه مشتریان نیز کاهش یافته است.

انتهای پیغام/

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2173

به "کاهش وابستگی به شرکت های خارجی به وسیله تجاری سازی طرح سامانه های انتقال نوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش وابستگی به شرکت های خارجی به وسیله تجاری سازی طرح سامانه های انتقال نوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید