کمتر از یک چهارم ظرفیت خوابگاه ها استفاده شده است

به گزارش بانیما، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی گفت: طبق آمار کمتر از 25 درصد از ظرفیت خوابگاه ها استفاده شده است.

کمتر از یک چهارم ظرفیت خوابگاه ها استفاده شده است

سعید رعیتی، معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در گفت وگو با خبرنگار ، درباره شرایط خوابگاه ها با توجه به آغاز تحصیلی ترم جدید و ویروس همه گیری کرونا اظهار کرد: طبق فراخوانی که اعلام نموده ایم برای اختصاص اسکان به دانشجویان تبصره های لازم اجرا شده است.

او اضافه نمود: از اول مهر به دانشجویان خوابگاه اختصاص داده ایم، ستاد ملی مقابله با کرونا از ظرفیت 50 درصدی اسکان به دانشجویان خبر داده بود که طبق پیش بینی های ما این آمار به 35 درصد رسید، اما در حال حاضر 25 درصد خوابگاه ها ظرفیت حضور دانشجویان را دارند.

رعیتی توضیح داد: از آن جایی که تعدادی از دانشجویان هنوز به تحویل خوابگاه اقدام ننموده اند و بعضی دیگر از آن انصراف داده اند؛ بنابراین تمام اتاق های 2- 3 الی 4 نفره به تک نفره تبدیل شده اند و هنوز آمار مشخصی در این خصوص به دست ما نرسیده، اما در حال حاضر کمتر از 25 درصد از ظرفیت خوابگاه ها استفاده شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی ادامه داد: تعدادی از دانشجویان متقاضی دریافت خوابگاه بوده اند، اما هنوز مراجعه ننموده و تعدادی از افراد بالغ بر 30 نفر شاید از این شرایط انصراف داده اند و بنابراین ظرفیت موجود از نظر اختصاص خوابگاه به دانشجویان کمتر از تعدادی است که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام نموده است و با فاصله بیشتر و جزئیات دقیق تر در حال راهبرد این اهداف هستیم.

رعیتی درباره شرایط بازگشایی سلف دانشجویان گفت: تا به امروز دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی اقدامی به بازگشایی سلف ننموده است و در حال در نظر دریافت گزینه های بهتر به جای این موضوع است. با جلساتی که با دانشگاه های تهران برگزار می کنیم در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم فعالیت های مشترکی برای این شرایط با آنان ایجاد کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی ادامه داد: ترجیح ما برای سرویس دهی غذا به دانشجویان بر این اساس است که طبق توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا با رستوران ها قرار داد ببندیم و خدمات خود را به اینصورت یعنی غذا های بیرون بر، رستوران های مکمل و ... ارائه کنیم تا ازدحامی در سلف به وجود نیاید و سلامت دانشجویان حفظ گردد.

  • شرایط اختصاص خوابگاه به دانشجویان دکتری در دانشگاه خواجه نصیر
  • امتحانات خاتمه ترم دانشگاه خواجه نصیر غیرحضوری شد
  • ابتلای دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر به کرونا صحت دارد؟
  • مهلت پذیرش بدون آزمون در دانشگاه خواجه نصیر تمدید شد
  • دانشجویان خواجه نصیر برای حضور در دانشگاه باید تست کرونا بدهند

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12262

به "کمتر از یک چهارم ظرفیت خوابگاه ها استفاده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمتر از یک چهارم ظرفیت خوابگاه ها استفاده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید