کنایه های معنی دار اردوغان در خصوص گل و دیگران

به گزارش بانیما، رهبر حزب عدالت و توسعه رئیس جمهور سابق ٬ نخست وزیر سابق و وزیر سابق اقتصاد ترکیه را به طور غیرمستقیم با کنایه های تند مورد انتقاد قرار داد.

کنایه های معنی دار اردوغان در خصوص گل و دیگران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ملیت٬ رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و رهبر حزب عدالت و توسعه٬ دیروز در یک سخنرانی عمومی٬ گروهی از مؤسسین جداشده حزب خود را مورد انتقاد قرار داد.

اردوغان گفت: حزب عدالت و توسعه٬ حالا 18ساله شده و در کل تاریخ جمهوری ترکیه٬ هیچ حزبی نتوانسته تا این اندازه به مردم خدمت کند.

او در ادامه به شکل کنایی٬ عبدالله گل رئیس جمهور سابق٬ احمد داوود اوغلو نخست وزیر سابق و علی باباجان وزیر سابق اقتصاد ترکیه را به طور غیرمستقیم به تندی مورد انتقاد قرار داده اضافه نمود: نکات و مطالب فراوانی در آرشیوهای ما موجود است. این اطلاعات به وقت خود با مردم نیز در میان گذاشته خواهد شد تا بدانند که چه کسی چه اهدافی داشته و به چه شکلی عمل نموده است. فعلاً فقط در همین حد صحبت می کنم. اما این اسناد و مطالب٬ زمانی منتشر خواهند شد تا ملت ما از همه چیز اطلاع پیدا کند. این حق آنان است که بدانند چه کسی به چه شکلی فعالیت نموده است.

این سخنان اردوغان که به تهدید در خصوص افشای اطلاعات خاص رفقای سابق او شباهت دارد٬ تاکنون تندترین واکنش او به انتشار خبر احتمال تأسیس دو حزب جدید توسط گل٬ داوود اوغلو و باباجان بوده است.

+

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4471

به "کنایه های معنی دار اردوغان در خصوص گل و دیگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه های معنی دار اردوغان در خصوص گل و دیگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید