کنگره آمریکا دو میلیارد دلار بودجه صرف تقویت اینترنت بیمارستان ها می کند

به گزارش بانیما، کنگره آمریکا در حال بررسی طرحی است که در صورت تصویب آن دو میلیارد دلار بودجه صرف تقویت سرعت و زیرساخت های اینترنت بیمارستان ها و مراکز درمانی این کشور می شود.

کنگره آمریکا دو میلیارد دلار بودجه صرف تقویت اینترنت بیمارستان ها می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، همزمان با هجوم صدها هزار بیمار مبتلا به کرونا به بیمارستان های آمریکا و وخامت شرایط بهداشتی و درمانی در این کشور، تقویت خدمات پزشکی آنلاین و از راه دور در آمریکا ضرورت پیدا کرده است. از همین رو کنگره ایالات متحده تصمیم گرفته دو میلیارد دلار بودجه را صرف ارتقای سرعت و کیفیت اینترنت در بیمارستان های این کشور کند.

بر اساس طرحی موسوم به Healthcare Broadband Expansion During COVID-19 (توسعه اینترنت پرسرعت مراکز درمانی در ایام کووید-19) ، که به طور مشترک توسط دو نماینده دموکرات و جمهوری خواه ارائه شده، بودجه یادشده به سرعت از منابع فدرال تامین شده و 65 درصد از هزینه اتصال مراکز درمانی نقاط روستایی و دورافتاده آمریکا به اینترنت پرسرعت توسط دولت پرداخت می گردد.

پیش از این کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا بودجه ای 605 میلیون دلاری را در سال 2020 به این هدف اختصاص داده بود. انتظار می رود اجرای این طرح موجب کاهش مراجعه به مراکز درمانی و تجمع و ازدحام در آنها گردد و در نتیجه از میزان ابتلا به کرونا کاسته گردد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8795

به "کنگره آمریکا دو میلیارد دلار بودجه صرف تقویت اینترنت بیمارستان ها می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگره آمریکا دو میلیارد دلار بودجه صرف تقویت اینترنت بیمارستان ها می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید