گزارشی در مورد مسائل کارگران راه آهن زواره دریافت نکرده ایم

به گزارش بانیما، نماینده مردم اردستان و زواره در مجلس شورای اسلامی گفت: یک باجه فروش بلیت راه آهن در اردستان راه اندازی می گردد که مدیریت آن در اختیار یک آژانس خصوصی خواهد بود.

گزارشی در مورد مسائل کارگران راه آهن زواره دریافت نکرده ایم

صادق طباطبایی نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران- در مورد دیدار اخیر خود با مدیرکل راه آهن کشور، اظهار کرد: از همان روزهای اولی که در کشور ریل گذاری توسعه پیدا کرد خط راه آهن نیز از اردستان عبور کرد. در مورد مسائل اردستان، زواره و مهاباد با مدیرکل راه آهن کشور مصاحبه داشتیم. خواسته ما این بود که ایستگاه های اختصاصی راه آهن را برای اردستان و زواره بیشتر نمایند. همچنین از ایشان دعوت کردیم از خطوط راه آهن اردستان بازدید نمایند که احتمالاً تا دو ماه آینده این بازدید انجام می گردد.

وی اضافه کرد: ایستگاه راه آهن زواره احتیاج به یکسری تجهیزات دارد که باید در این خصوص رسیدگی لازم انجام گردد که در دیدار با مدیرکل راه آهن، این مشکل منعکس شد.

نماینده مردم اردستان و زواره در مجلس گفت: یک باجه فروش بلیت راه آهن نیز قرار شد در شهرستان اردستان راه اندازی گردد و مدیرکل راه آهن قول داد امکانات لازم برای راه اندازی این باجه فروش بلیت را تأمین کند که مدیریت آن در اختیار یک آژانس خصوصی خواهد بود.

طباطبایی نژاد در مورد طرح دهکده لجستیک استان اصفهان، توضیح داد: محل احداث این دهکده باید بازدید گردد. یکی از مکان هایی که برای احداث دهکده لجستیک پیشنهاد شده است منطقه شهرستان اردستان است که باید از این ناحیه بازدید گردد.

وی اضافه کرد: جاده اصفهان اردستان در حال دو بانده شدن است که بخشی از این جاده به خط راه آهن برخورد می نماید که برای حل این مشکل باید پُل احداث گردد. در دیدار با مدیرکل راه آهن کشور این مشکل آنالیز شد، خواستار این هستیم که بخشی از هزینه های احداث این پل بر عهده اداره کل راه آهن کشور باشد که شخص مدیر کل دستوراتی هم در این خصوص دادند.

گزارشی در مورد مسائل کارگران راه آهن زواره دریافت ننموده ایم

نماینده مردم اردستان و زواره در مجلس در مورد مسائل کارگران خط راه آهن سراسری زواره و پرداخت نشدن حقوق ماهیانه به آنان، گفت: هنوز هیچ کارگری در این خصوص به بنده مراجعه ننموده است، اما شهرستان اردستان از نظر راه آهن زیرمجموعه یزد است و چون به طور طبیعی زیرمجموعه جغرافیایی استان اصفهان هستیم با مدیرکل هایی که در استان هستند ارتباط نزدیک تری داریم، اما تقسیمات کشوری خطوط راه آهن مربوط به خودِ اداره راه آهن است.

طباطبایی نژاد در همین خصوص اضافه کرد: راه آهن زواره، زیرمجموعه راه آهن یزد است. در مورد حقوق نگرفتن کارگران راه آهن زواره هنوز هیچ گزارشی به بنده نرسیده و کارگری مراجعه ننموده است. ممکن است کارگران این مشکل را با اداره خودشان در یزد مطرح نموده باشند، اما اگر کارگران واقعاً چند ماه حقوق نگرفته اند می توانند به بنده مراجعه نمایند یا نامه بنویسند تا این موضوع را به طور جدی پیگیری کنیم.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3506

به "گزارشی در مورد مسائل کارگران راه آهن زواره دریافت نکرده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشی در مورد مسائل کارگران راه آهن زواره دریافت نکرده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید