گلایه های سرمربی تیم ملی تکواندو از بی توجهی مسئولان

به گزارش بانیما، فریبرز عسگری در مصاحبه با خبرنگاران در مورد رقابتهای دانشجویان دنیا گفت: مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر نتیجه کسب شده نیز درخور نام بزرگ تکواندو ایران بود. نکته مهم اینکه در سرانجام مسابقات در جلسه ای با اعضای تیم قرار بر این شد تا همه نتایج با وجود شیرینی خاص خود به دست فراموشی سپرده شده و به راستا خود در راه کسب سهمیه المپیک با قدرت بیشتر ادامه دهیم.

گلایه های سرمربی تیم ملی تکواندو از بی توجهی مسئولان

وی ادامه داد: در این جهت تازه ابتدای راه هستیم و سه رقابت گرندپری سخت را در پیش داریم که اگر می خواهیم، به المپیک راه پیدا کنیم حتماً باید در این رقابتها نتیجه لازم را کسب کنیم. به همین دلیل بود که پرونده یونیورسیاد را در همان شهر محل برگزاری بستیم تا پس از بازگشت به تهران و استراحتی کوتاه مدت، اردوی آماده سازی را برای رقابتهای توکیو شروع کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو با گلایه از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گفت: گویا مسئولان ورزش حواسشان نیست که ما در سال قبل از المپیک قرار داریم، سالی که خیلی بیش از آنچه تصور می گردد برای کسب سهمیه مهم است، جایی که همه رقبا 40 امتیاز تورنمنت های خود را تکمیل نموده اند، ما هنوز به این امتیاز احتیاج داریم و نتوانستیم به این تورنمنت ها اعزام شویم و متاسفانه هیچ کمکی را از سوی وزارت ورزش شاهد نیستیم.

عسگری ادامه داد: اگر قرار است با حداکثر سهمیه به المپیک اعزام شویم به این امتیاز احتیاج داریم و باید به تورنمنت ها اعزام شویم. در غیر این صورت معین نیست که در ادامه جهت چه اتفاقی خواهد افتاد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3731

به "گلایه های سرمربی تیم ملی تکواندو از بی توجهی مسئولان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه های سرمربی تیم ملی تکواندو از بی توجهی مسئولان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید