گلکسی اس 10 به قلم اس پن مجهز می گردد

به گزارش بانیما، وب سایت تکراتو - امید اصغرزاده: گلکسی اس 10 به قلم اس پن مجهز می گردد. این یک خبر غافلگیرکننده برای دوستداران سامسونگ بوده و ممکن است که به واقعیت تبدیل گردد.

گلکسی اس 10 به قلم اس پن مجهز می گردد

رسانه کره ای The Bell با انتشار مطلبی اطلاع داد که سامسونگ میخواهد تا با درهم آمیختن سری گلکسی S و گلکسی نوت، گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 را به قلم اس پن مجهز کند. در واقع این ایده ای است که بالاترین مقام این کمپانی کره ای، Jay Y. Lee، آن را دنبال می نماید. این خبر بر اساس اطلاعات بعضی افراد نزدیک به این غول تکنولوژی کره، منتشر شده است.

چرا باید گلکسی اس 10 به قلم اس پن مجهز گردد؟

در حالی که هنوز چراغ سبزی برای این ایده داده نشده است، اما تفکری که در پشت آن قرار گرفته ناشی از کاهش فروش گوشی های سامسونگ در تمامی محدوده های قیمتی است. به این ترتیب شرکت به دنبال راهی است تا بتواند مشتریان بیشتری را برای خرید محصولات خود اغوا کند.

با این شیوه مشتریان به جای آنکه ترجیح دهند تا مدل های قدیمی تر را خریداری نمایند، به دنبال گوشی های رده بالای این کمپانی خواهند رفت. این درست همان اتفاقی است که برای مدل های گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 9 افتاد. هنوز گوشی های سری گلکسی S8 سامسونگ از فروش بهتری نسبت به مدل های جدید برخوردارند و این موضوع سامسونگ را عذاب می دهد.

گفته می گردد که پیش بینی فروش سامسونگ برای مدل گلکسی نوت 9 حدود 12 میلیون دستگاه است. این رقم تنها یک میلیون دستگاه بیشتر از گلکسی نوت 8 است که در سال 2017 عرضه شد.

بر اساس گزارش های جدید، گلکسی اس 10 سال جاری در سه مدل رونمایی خواهد شد. این برخلاف سنت هرساله سامسونگ است که پرچم داران سری گلکسی S را در دو مدل عرضه می کرد. رده بالاترین مدل از این گوشی گلکسی اس 10 پلاس است که گفته میگردد با یک دوربین سه گانه اصلی و یک دوربین سلفی دوگانه معرفی خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که هر دو مدل رده بالای گلکسی اس 10 به قلم اس پن مجهز شوند، اما چرا باید سامسونگ چنین استراتزی را برگزیند؟

در حالی که سامسونگ با انتخاب چنین روشی باعث می گردد که هر سال همچنان سه گوشی بالارده به بازار عرضه کند، احتمالا در بخش تحقیق و توسعه نیز پول کمتری خرج نموده و البته هزینه های بازاریابی خود را نیز کاهش خواهد داد.

از سوی دیگر انتخاب این استراتژی می تواند به غول تکنولوژی کره این امکان را بدهد که در نیمه دوم سال، گوشی های قابل انعطاف گلکسی X را به نمایش بگذارد. اولین گوشی منعطف سامسونگ در اوایل سال 2019 راهی بازار خواهد شد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: برترین ها
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3381

به "گلکسی اس 10 به قلم اس پن مجهز می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "گلکسی اس 10 به قلم اس پن مجهز می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی اس 10 به قلم اس پن مجهز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید