گلکسی تب S3 و گلکسی Tab A 2017 به روز رسانی اندروید 9.0 را دریافت کردند

به گزارش بانیما، به نظر می رسد سامسونگ تبلت های قدیمی خود را فراموش ننموده و با وجود گذشت دو سال از معرفی گلکسی تب S3 و گلکسی تب A 2017، این دستگاه ها را به نسخه 9.0 اندروید پای به روز رسانی نموده است.

گلکسی تب S3 و گلکسی Tab A 2017 به روز رسانی اندروید 9.0 را دریافت کردند

طبق گزارش SamMobile، در حال حاضر تبلت پرچم دار گلکسی تب S3 در کشورهای مالزی، فیلیپین و ویتنام به روز رسانی اندروید پای را دریافت نموده است و میان رده گلکسی تب A 2017 نیز در مالزی به اندروید 9.0 به روز شده است.

پس از سرزمین های شرق آسیا، به زودی نواحی دیگر نیز به روز رسانی مذکور را دریافت خواهند کرد که پیش بینی می گردد حداکثر تا سرانجام امسال میلادی زمان خواهد برد. اما نکته مهم این است که تبلت هایی که دو سال از عمر آن ها می گذرد به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید به روز رسانی می شوند؛ حتی گلکسی تب A 2017 که یک محصول میان رده به شمار می آید.

با این به روز رسانی، گلکسی تب های قدیمی به رابط کاربری جدید سامسونگ مجهز می شوند؛ گلکسی تب S3 وصله امنیتی ماه اوت و گلکسی تب A 2017 وصله امنیتی ماه ژوئیه را دریافت می نماید و در بعضی بخش ها مانند اعلانات، صفحه کلید سامسونگ، دستیار صوتی بیکسبی، گالری و … بهبودهایی را تجربه می نمایند.

از دیگر ویژگی های اشاره شده در اعلان این به روز رسانی، پشتیبانی این تبلت ها از ایربادهای Galaxy Buds و Gear IconX 2018 سامسونگ است. همچنین، در این نسخه دسترسی به استیکرهای تماس و سامسونگ Max مسدود شده است و حالا کاربران می توانند به وسیله quick panel سریعتر به Kids Home (رابط کاربری ویژه بچه ها) دسترسی داشته باشند.

منبع: Phone Arena

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4717

به "گلکسی تب S3 و گلکسی Tab A 2017 به روز رسانی اندروید 9.0 را دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی تب S3 و گلکسی Tab A 2017 به روز رسانی اندروید 9.0 را دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید