یوونتوس برای جذب پوگبا با رئال مادرید رقابت می نماید

به گزارش بانیما، باشگاه یوونتوس در نظر دارد بار دیگر شانس خود را برای بازگرداندن پل پوگبا به تورین امتحان کند.

یوونتوس برای جذب پوگبا با رئال مادرید رقابت می نماید

به گزارش خبرنگاران، سایت ایتالیایی کالچو مرکاتو وب گزارش داد باشگاه یوونتوس دست بردار کوشش برای جذب پل پوگبا از منچستریونایتد نیست و به همین دلیل در نظر دارد در تابستان پیش رو با رئال مادرید رقابت کند. طبق این گزارش، باشگاه یوونتوس تابستان گذشته هم در فکر به خدمت دریافت این هافبک فرانسوی بود و سه بار هم پیشنهادش برای جذب این بازیکن رد شد.

در سوی دیگر رئال مادرید هم به دنبال به خدمت دریافت پوگبا 26 ساله است، هافبکی که تا انتها ماه ژوئن 2021 با باشگاه منچستریونایتد واقع شده است. زین الدین زیدان اخیراً پس از ابراز تمایل پوگبا به بازی زیرنظر زیزو، از علاقه اش به وی سخن گفت و او را بازیکنی فوق العاده خطاب کرد.

اولگنار سولسشایر هم تمایل زیادی به حفظ پل پوگبا دارد و معتقد است برای بازگرداندن منچستریونایتد به روزهای اوج باید او و چند بازیکن دیگر در اولدترافورد بمانند. گفته می گردد این هافبک فرانسوی برای تمدید قراردادش با من یونایتد درخواست دستمزد 500 هزار پوند در هفته دارد.

پوگبا که بین سال های 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود، پس از جدایی از این تیم ایتالیایی به منچستریونایتد بازگشت و تا کنون در 127 بازی 29 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2456

به "یوونتوس برای جذب پوگبا با رئال مادرید رقابت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس برای جذب پوگبا با رئال مادرید رقابت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید