یک سوم کادر درمان انگلیس به کرونا مبتلا شدند

به گزارش بانیما، نتایج یک آنالیز آماری جدید نشان می دهد یک سوم کادر درمان انگلیس به کرونا مبتلا شده اند و جواب تست آنها مثبت بوده است.

یک سوم کادر درمان انگلیس به کرونا مبتلا شدند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز آماری جدید نشان می دهد یک سوم کادر درمان انگلیس به کرونا مبتلا شده اند و جواب تست آنها مثبت بوده است.

کارشناسان باور دارند، مثبت بودن نتایج آزمایش ها نشان دهنده کمبود ماسک صورت، دستکش و لوازم بهداشتی مورد احتیاج برای کادر درمان است.

از 16 هزار و 88 آزمایش صورت گرفته بر روی کادر درمان، نتیجه آزمایش 5 هزار و 733 نفر مثبت بوده است که حدود 33 درصد جمعیت آنها را شامل می گردد.

ارقام روزانه برای موارد کروناویروس در بین کادر درمان بهداشت انگلیس به تدریج در حال افزایش است و آزمایش ها این فرایند را به خوبی نشان می دهد.

وزارت بهداشت و مراقبت های اجتماعی انگلیس (DHSC) روزانه آخرین آمار مبتلایان و فوت شدگان کشور را بر اثر کرونا (کووید-19) اعلام می نماید. بر اساس آخرین آمار منتشر شده در تارنمای این وزارتخانه، تا به امروز از 282 هزار و 374 نفر آزمایش کرونا صورت گرفته که از این میزان 84 هزار و 279 نفر به طور قطعی به این ویروس مبتلا شده اند.

انتهای پیغام/

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8902

به "یک سوم کادر درمان انگلیس به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک سوم کادر درمان انگلیس به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید