آغاز پایش جدید و جدی تر واحدهای صنعتی همزمان با آغاز پاییز

به گزارش بانیما، رییس اداره محیط زیست شهر تهران ضمن اشاره به اینکه 408 واحد صنعتی، خدماتی و درمانی در شهر تهران اخطاریه زیست محیطی دریافت نموده اند، گفت: در حال طراحی برنامه پایش جدی تر و جدیدتری برای واحدهای صنعتی هستیم تا همزمان با شروع فصل پاییز اجرای آن را شروع کنیم.

آغاز پایش جدید و جدی تر واحدهای صنعتی همزمان با آغاز پاییز

محمدحسین بازگیر در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: 16 اولویت در برنامه پایش هستند که از جمله آن ها می توان به توقفگاه های اتوبوس، مراکز بازیافت و ضایعات سوزی و کارگاه های آلاینده هوا مانند ریخته گری ها و آجرپزی ها اشاره نمود.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه طی سه ماه اخیر حدود 800 واحد صنعتی، خدماتی و درمانی پایش گردیده است، اظهار کرد: از این تعداد برای 408 واحد اخطاریه صادر کردیم و در مجموع 205 واحد صنعتی، 106 واحد خدماتی و 97 واحد درمانی اخطاریه گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه اخطاریه های صادر گردیده برای این مراکز درسه محور آلودگی آب، آلودگی هوا و مشکل مدیریت پسماند بوده است، توضیح داد: در زمینه آلودگی آب 57 اخطاریه برای واحدهای صنعتی، 73 اخطاریه برای واحدهای درمانی و 112 اخطاریه آلودگی آب برای واحدهای خدماتی مانند کارواش ها صادر گردیده است.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه در مجموع 242 اخطاریه برای آلودگی آب صادر گردیده است، گفت: در زمینه آلودگی هوا نیز 170 اخطاریه صادر گردیده است که 161 اخطاریه برای واحدهای صنعتی و 9 اخطاریه برای واحدهای دیگر بوده است.

بازگیر ادامه داد:طی سه ماه اخیر واحدهای صنعتی و درمانی 162 اخطاریه زیست محیطی برای مدیریت پسماند دریافت نموده اند، توضیح داد: در این زمینه 117 واحد صنعتی و 45 واحد درمانی اخطاریه گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای خدماتی، صنعتی و درمانی بیش از یک اخطاریه دریافت نموده اند، توضیح داد: ممکن است هر یک از واحدها در هر زمینه آلودگی هوا، آب و پسماند اخطاریه دریافت نموده باشند.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه چنانچه واحدهای آلاینده به اخطاریه های زیست محیطی بی توجهی نمایند، به مراجع قضایی معرفی می شوند، اظهار کرد: طی سه ماه گذشته برای 35 واحد آلاینده پرونده قضایی تشکیل گردیده است.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 357

به "آغاز پایش جدید و جدی تر واحدهای صنعتی همزمان با آغاز پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز پایش جدید و جدی تر واحدهای صنعتی همزمان با آغاز پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید