جشنواره کاریکاتور کارا برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش بانیما، برگزیدگان مسابقه ملی کاریکاتور کار (کارا) تعیین شدند و طی مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آن ها تقدیر شد.

جشنواره کاریکاتور کارا برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مسابقه ملی کاریکاتور کار (کارا) به همت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با هدف ارتقای آگاهی شهروندان درباره کار و کارآفرینی برگزار گردید که هیات داوران از میان 196 اثر رسیده 4 اثر را برگزیدند. بدین ترتیب سلمان طاهری پیروز به کسب جایزه ویژه شد و فیروزه مظفری جایزه اول، محمود نظری جایزه دوم و علی میرایی جایزه سوم را کسب کردند.

دبیری نخستین جشنواره ملی کاریکاتور کارا بر عهده هادی حیدری است و احمد عربانی، جواد علیزاده و علی درخشی اعضای هیات داوران این جشنواره را تشکیل دادند که با آنالیز و ارزیابی 196 اثر رسیده به دبیرخانه مسابقه برگزیدگان را با توجه به معیار های نوآوری و خلاقیت در بیان مفهوم، توانمندی تکنیکی هنرمند و توجه به مفاهیم بومی و فرهنگی ایران انتخاب کردند.

جشنواره کارا با موضوعاتی همچون اشتغال زنان، توسعه اشتغال روستایی، مشاغل نوین (استارت آپ ها)، توانمندسازی، بیمه بیکاری، مشاغل آسیب دیده و متاثر از کرونا و توسعه تعاونی ها برگزار گردید.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14498

به "جشنواره کاریکاتور کارا برگزیدگان خود را شناخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره کاریکاتور کارا برگزیدگان خود را شناخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید