زنگ خطر شیوع موج دوم ویروس کرونا در گیلان به صدا درآمد

به گزارش بانیما، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان گفت: به علت افزایش تردد ها زنگ خطر شیوع موج دوم کرونا در استان گیلان به صدا درآمده؛ بنابراین برای جلوگیری از وقوع آن همه باید وارد میدان شوند.

زنگ خطر شیوع موج دوم ویروس کرونا در گیلان به صدا درآمد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمدحسین قربانی، نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت با بیان اینکه با عادی شدن تردد ها و حضور مسافران در گیلان، احتمال شیوع موج دوم کرونا در استان به وجود می آید گفت: بنده بار ها در این مورد هشدار دادم و هم اکنون نیز می گویم که اگر شرایط برای مردم عادی شود گیلان مجدداً با بحران شیوع گسترده کرونا روبه رو می شود.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان آمار ابتلا خانوادگی به ویروس کرونا در استان و گزارش هایی که در این مورد می رسد را بسیار نگران کننده و جدی دانست و اعلام کرد: انجام دید و بازدید های دست جمعی، شرکت در محافل و دیدار های خانوادگی موجب شده ویروس کرونا در بین خانواده ها شیوع پیدا کند.

قربانی عادی شدن شرایط قرنطینه برای مردم و هجوم آنان برای انجام سفر ها به ویژه در ایام تعطیلی مدارس و دانشگاه ها را موضوعی که وی بار ها درباره آن هشدار داده بود اظهار داشت و بیان داشت: کادر درمانی در ماه های اخیر فشار مضاعفی را تحمل کرده و حجم ورودی مبتلایان به بیمارستان ها خستگی آنان را دو چندان می کند.

وی توجه بیشتر و جدی مردم به بحث حفاظت شخصی و رعایت اصول بهداشتی را در این برهه حساس زمانی لازم و ضروری خواند و گفت: به علت افزایش تردد ها زنگ خطر شیوع موج دوم کرونا در استان گیلان به صدا درآمده است بنابراین برای جلوگیری از وقوع آن همه باید وارد میدان شوند.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 9143

به "زنگ خطر شیوع موج دوم ویروس کرونا در گیلان به صدا درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ خطر شیوع موج دوم ویروس کرونا در گیلان به صدا درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید