سامسونگ قابلیت های دوربین A51 را بازگرداند

به گزارش بانیما، چند ماه قبل سامسونگ گوشی میان رده Galaxy A51 را معرفی کرد و همانطورکه می دانید A51 با استقبال پُر شوری روبرو شد. در ماه مِی رابط کاربری Galaxy A51 به OneUI 2.1 بروزرسانی شد، اما این بروزرسانی بعضی از قابلیت های دوربین را حذف کرد. اکنون با آپدیت جدید مسائل دوربین رفع شده است.

سامسونگ قابلیت های دوربین A51 را بازگرداند

این آپدیت تحت نگارش های A515FXXU3BTF4، A515FOLM3BTE8 و A515FXXU3BTE7 ارائه شده و حجم آن 336.45 مگابایت است. این آپدیت علاوه بر برطرف باگ ها و بهبود پایداری، ویژگی هایی که از دوربین حذف شده بود را هم برمی گرداند. حالا دوباره ویژگی های Single take، My filters و Night hyperlapse در اپلیکیشن دوربین گوشی حاضر هستند.

Single take یک ویدیوی کوتاه را ضبط می نماید و سپس هوش مصنوعی برنامه به شما تصاویر، Gifها و قسمت کوتاهی از ویدیو را پیشنهاد می دهد که به راحتی می توانید آن را با فضای مجازی به اشتراک گذارید.

My filters به شما اجازه می دهد که سبک و استایل عکاسی خود را بسازید و از آن در عکس هایی که می گیرید بهره ببرید.

Night hyperlapse هم که همانطور که از نامش تعیین است، به شما اجازه می دهد در حالت شب یا همان Night mode، ویدیوهای hyperlapse بسازید.

این آپدیت فعلاً فقط برای مالزی منتشر شده اما در در روزهای آینده برای کشورهای دیگر هم منتشر می گردد. همچنین وصله های امنیتی معمول اندروید به تاریخ 1 جولای (11 تیر) نیز ارائه شده است. این آپدیت امنیتی طبق گفته های سامسونگ برای بهبود عملکرد ارائه شده است.

منبع : شهر سخت افزار

namasho.ir: نماشو: همه چیز اینجا هست از سفر و گردشگری تا ورزش و سرگرمی

منبع: آی تابناک
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10468

به "سامسونگ قابلیت های دوربین A51 را بازگرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ قابلیت های دوربین A51 را بازگرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید