عرضه اولیه این هفته چیست؟ ، فهرستی از نمادهای منتظر عرضه اولیه در بورس

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، در انتها فرایند تخصیص عرضه اولیه بگیلان که روز سه شنبه هفته قبل انجام شد، به هر نفر معادل 51 سهم در سقف قیمتی 2400 تومانی تخصیص داده شد. با این حساب هر کد بورسی بیش از 122 هزار تومان برای این خرید پرداخت کرد. در انتها عرضه اولیه غزر نیز به هر کد بورسی 33 سهم در سقف قیمتی 3975 تومانی تخصیص داده شد که معادل 131 هزار تومان بود.

عرضه اولیه این هفته چیست؟ ، فهرستی از نمادهای منتظر عرضه اولیه در بورس

اما برای هفته جاری چه احتمالاتی وجود دارد؟

شنبه، چهارم مرداد ماه سال جاری افسانه اروجی، معاون بازار شرکت فرابورس در مورد آخرین شرایط عرضه اولیه شرکت ها در فرابورس اظهار نموده بود: اکنون چهار شرکت برای عرضه اولیه سهام در بازار دوم، درج نماد شدند که شامل شرکت های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر، توسعه جهت برق گیلان، پتروشیمی ارومیه و تهیه و توزیع غذا دنا آفرین فدک می گردد.

از این چهار نماد مورد اروجی، تنها توسعه جهت برق گیلان با نماد بگیلان در هفته قبل عرضه اولیه شد اما به نظر می رسد سه نماد دیگر شانس بالایی برای عرضه اولیه هفته جاری دارند.

با توجه به اینکه وی از احتمال عرضه اولیه بگیلان یا شاروم در چهارشنبه، هشتم مرداد ماه خبر داده بود به نظر می رسد پس از بگیلان، احتمالا عرضه اولیه نماد شاروم یا همان شرکت پتروشیمی ارومیه انجام گردد. این شرکت 30 تیر ماه سال جاری در فهرست نمادهای فرابورس درج شده بود.

علاوه بر این، شرکت های کشاورزی و دامپروری ملارد شیر و تهیه و توزیع غذا دنا آفرین فدک نیز می توانند از گزینه های محتمل عرضه اولیه هفته آینده باشند.

برای مطالعه بیشتر و احتمالات دیگر عرضه اولیه هفته جاری می توانید گزارش عرضه اولیه هفته بعد را بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11106

به "عرضه اولیه این هفته چیست؟ ، فهرستی از نمادهای منتظر عرضه اولیه در بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه اولیه این هفته چیست؟ ، فهرستی از نمادهای منتظر عرضه اولیه در بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید