نامداری: کلین شیت استقلال با درخشش حسینی بود

به گزارش بانیما، اشکان نامداری اعتقاد دارد که نباید در اهداف مهدی رحمتی دخالت کند. نامداری بر این باور است که رحمتی هنوز می تواند در استقلال دروازه بان باشد.

نامداری: کلین شیت استقلال با درخشش حسینی بود

مهدیه دریابیگی، استقلال در فصل هجدهم نه در لیگ برتر پیروز بود، نه در جام حذفی و نه در بازی های آسیایی اما در لابه لای این همه ناکامی یک رکورد به نام استقلالی ها ثبت شد آن هم رکورد بهترین دفاع در کل ادوار لیگ برتر با 13 گل خورده. به طور حتم این عنوان محصول کار دفاعی به همراه دروازه بانان استقلال است. در این میان نقش پژمان منتظری هم پر رنگ بوده. حالا در روزگاری که پرچم افتخار دست رقیب استقلال است و سه سالی است جام از خانه پرسپولیس جابه جا نشده، استقلالی ها به لطف همین عناوین است که شاید بتوانند جلوی طرفداران سر خود را بالا گرفته و حرفی برای گفتن داشته باشند. عنوانی که اشکان نامداری مربی دروازه بانان استقلال مدعی است فصل بعد توسط خود استقلالی ها شکسته می گردد و سر از باشگاه دیگر در نمی آورد.

طرفداران توقع قهرمانی داشتند اما باز هم میسر نشد و استقلال به مقام سومی اکتفا کرد!

ما خودمان هم توقع قهرمانی داشتیم اما نشد. یک جاهایی خودمان اشتباه کردیم و یک جایی هم به هر حال به خاطر عواملی مثل داوری لطمه خوردیم اما هر چه که بود، جام از دست ما پرید.

برخی ها معتقدند اگر در بازی قبلی استقلال یاری داور چنین اشتباهی نمی کرد شاید در بازی آخر اتفاقات دیگری رقم می خورد.

نمی خواهم بگویم قصدی در کار بود اما در بازی با نفت ما ضربه زیادی از داور خوردیم. نمی خواهم بگویم اگر داور گل ما را مردود نمی کرد قهرمان می شدیم اما تنور لیگ در بازی آخر داغ می ماند و اینقدر همه چیز مسجل نمی شد.

خیلی ها معتقدند که قهرمانی در بازی دربی از دست استقلال پرید.

کاملا موافقم، حتی اگر ما در بازی دربی می توانستیم مساوی هم بگیریم، قهرمان بودیم. ضمن اینکه بازی سایپا هم بی تاثیر نبود و حتی بازی با پدیده که ما سر بزنگاه باختیم. این روزها چنددستگی در استقلال به وجود آمده است، شاید دلیل اصلی ناکامی های مکرر این تیم همین چنددستگی باشد.

خسرو خداحافظی کرد، برداشت شما از این تصمیم او چیست؟ به نظرتان او به موقع تصمیم به چنین کاری گرفت؟

خسرو حیدری از نظر بدنی شرایط خوبی داشت. تصمیم سختی بود اما به نظر من خسرو حیدری به موقع تصمیم به خداحافظی گرفت. او فکر نموده که بهتر است در اوج خداحافظی کند. این تصمیم خسرو به موقع بود و قابل احترام.

گفته می گردد خسرو حیدری فصل بعد یکی از مربیان استقلال خواهد بود.

خود خسرو گفت عجله ای برای این کار ندارد. برای مربیگری باید یکسری مراحل را طی کرد. بعید می دانم دوره و کلاس های مربیگری را حیدری پشت سر گذاشته باشد، ضمن اینکه حیدری بازیکن باهوشی است و درست تصمیم می گیرد. این را هم بگویم که ما از افراد سالم استقبال می کنیم. خوب است چنین افرادی وارد عرصه مربیگری شوند.

با خداحافظی خسرو از استقلال، گفته می گردد بهتر است رحمتی هم خداحافظی کند، نظر شما چیست؟

من در این مورد دخالتی نمی کنم. مهدی رحمتی از نظر بدنی آماده است. رحمتی از نظر روحی و روانی آماده باشد، خوب تمرین می نماید و مسئله ای ندارد. استقلال عنوان بهترین خط دفاع لیگ را از آن خود ک رد.

نظرتان درباره دروازه بان های استقلال چیست؟

645 روز است که مربی استقلال هستم. در این مدت دو سالی که در این تیم هستم چهار دروازه بان آماده در این تیم حضور داشتند. رحمتی بزرگ بوده و همچنان بزرگ می ماند. حسینی دروازه بان بزرگ و آینده داری است. عرشیا بابازاده هم خوب بود و آینده دار و دروازه بان چهار ما هم دروازه بان خوبی است. با چنین گلرهایی ما رکورد کلین شیت داشتیم. 1000 دقیقه گل نخوردیم و با 13 گل خورده رکورد بهترین خط دفاع لیگ را از آن خود کردیم. فصل پیش کلین شیت استقلال با درخشش حسینی بود و در این فصل هم 19 کلین شیت داشتیم که به لطف دروازه بانان خوب رخ داد. اطمینان داشته باشید این رکورد در استقلال می ماند و توسط بچه های ما جابه جا می گردد.

این پیروزیت را حاصل چه چیز می دانید؟

اصل توانایی بچه های تیم. شما گفتید چنددستگی من قبول نکردم چون که در تیم ما احترام وجود دارد. رحمتی هیچ کجا دری را جلوتر از من باز نکرد و حسینی هیچ گاه جلوتر از رحمتی حرکت نکرد. آنها در تمام مدت لیگ به من لطف داشتند و برایم پیغام تشکر گذاشتند که از لطفشان ممنونم. در روزهایی که من بدون هیچ سر و صدایی کار خودم را انجام می دادم افراد زیادی به من قوت قلب می دادند که یکی از آنها وحید طالب لو بود. از وحید هم تشکر می کنم.

با توجه به چالش هایی که بعد از دربی برای رحمتی به وجود آمد و جایگاهش را در تیم از دست داد فکر می کنید او برای فصل بعد در استقلال بماند یا به دلیل اتمام قراردادش از این تیم جدا می گردد؟

بعید می دانم چالش هایی که در تیم ایجاد شد در تصمیمات مدیریت باشگاه تاثیرگذار باشد. البته این بحث ها در حیطه کاری من نیست و نمی توانم نظر قطعی در این مورد بدهم.

استقلال در هر سه جام ناکام ماند. به نظر می رسد تیم استقلال برای حضور در امارات و بازی مقابل العین هیچ انگیزه ای ندارد و همین نکته شاید باعث گردد نتیجه بدی در امارات بگیرید.

برای استقلال بازی تشریفاتی معنایی ندارد. همواره طرفداران از ما توقع دارند. این اطمینان را به طرفداران می دهم که با تمام وجود به امارات برویم و با دست پر برگردیم.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2998

به "نامداری: کلین شیت استقلال با درخشش حسینی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامداری: کلین شیت استقلال با درخشش حسینی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید